Vero Moda

Pentru momentele speciale din viata ta

Va aflati aici: Termeni si conditii

DREPTURI SI CONDITII DE UTILIZARE A SITE-ULUI


 

  1. Cine suntem?
    Site-ul www.veromoda.ro este proprietatea SC ACID LOVE SRL cu sediul in Bucuresti, Alexandru Obregia 35, capital social 200 lei, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/14081/2008 (C.U.I): RO24356979, denumita in cele ce urmeaza veromoda.ro .

     

  2. Ce drepturi are vizitatorul site-ului, client veromoda.ro?

    1. Pretul la care se face o comanda va fi acelasi cu pretul prezentat pe factura cu care este livrat produsul.

    2. Poate returna un produs in termen de 14 zile de la achizitie.

    3. Datele personale vor ramane confidentiale si nu vor fi trimise de veromoda.ro catre terte institutii.

       

  3. Care sunt obligatiile clientului?
    Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos.  Prevederile de mai jos pot fi modificate fara notificare. Cea mai recenta versiune a lor poate fi consultata in pagina Termeni si Conditii, de pe www.veromoda.ro.

     

  4. Dreptul de autor al veromoda.ro asupra continutului publicat pe site

    1. Intregul continut al site-ului www.veromoda.ro, inclusiv Newsletter-ele, este proprietatea SC ACID LOVE SRL si a furnizorilor sai si intra sub incidenta legii pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si a legilor privind proprietatea intelectuala si industriala.

    2. Utilizatorilor le este interzis sa foloseasca pentru uz comercial sau contrar intereselor SC ACID LOVE SRL orice material continut in site - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, script-uri, programe si alte date - fara acordul scris al companiei. Pentru raportat probleme legate de drepturi de proprietate intelectuala va rugam folositi adresa de email: contact@veromoda.ro .

     

  5. Produsele oferite. Politica de preturi

    1. SC ACID LOVE SRL isi rezerva dreptul de a anula o comanda in cazul in care clientul nu ofera destule date de indentificare (telefon, adresa) sau refuza sa ofere operatorului veromoda.ro una din variantele de verificare: un al doilea nr. de telefon, avans 30% sau plata integrala cu cardul prin mediul online.

    2. Produsele comercializate pe veromoda.ro de firma SC ACID LOVE SRL sunt NOI si ORIGINALE 100%

    3. In situatii exceptionale, unele produse nu pot fi livrate, din cauza de lipsa de stoc. veromoda.ro va returna orice plata facuta in avans de catre client, in acest caz, in maxim 48 de ore de la data cand ne anuntati.

    4. Preturile de pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ taxa pe valoarea adăugată, TVA (19%).

    5. Promotiile si ofertele speciale au uneori termeni speciali, care vor fi prezentati in pagini speciale de pe site.

    6. Ne rezervam dreptul de a cere un avans de 30% oricarui client ce se afla o prima comanda pe site-ul nostru. Acest lucru se datoreaza faptului ca mare parte din produsele comercializate necesita a fi comandate in prealabil de la distribuitor.

    7. Preturile unui produs pot varia in functie de marimea selectata.

    8. Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe site. Pretul poate fi modificat de catre veromoda.ro, in orice moment, fara preaviz.

    9. Produsele aflate la precomanda pot suferi modificari de pret iar livrarea se va face separat de celelalte produse din comanda, pe o alta taxa de curierat.

    10. Pretul final al produsului va fi confirmat de catre operatorul veromoda, in momentul in care veti fi contactat pentru confirmarea comenzii. Ne rezervam dreptul de a corecta oricand posibilele erori ale preturilor produselor de pe site.

     

  6. Plata produselor

    1. Poti plati ramburs, cand coletul ajunge la destinatie. Nu exista nicio taxa suplimentara fata de suma totala care ti-a fost confirmata pe mail si telefonic. Deci platesti cash curierului, cand pachetul e la tine acasa.

    2. Poti plati in avans, prin ordin de plata, in contul SC ACID LOVE SRL, IBAN RO25INGB0000999902292571, deschis la ING Bank. Iti garantam returnarea 100% a platii, daca te razgandesti inainte sa trimitem comanda. Tot in avans, poti face plata cu cardul. Tranzactia va fi procesata de EuPlatesc, una din cele mai importante companii pentru plati online in Romania. Iti garantam posibilitatea de a primi banii inapoi in cazul in care comanda nu se va finaliza.

    3. Comenzile care includ urmatoarele produse: trolerele, biciclete sau gentile de voiaj, vor suporta un adaos de 15 lei la costul de livrare, adaos ce se justifica prin grila de taxare a curieratului utilizat.

    4. Contractul la distanta dintre veromoda si client se incheie in momentul in care produsul/produsele final/e ajung/e la cumparator.

     

  7. Livrarea produselor
    Daca nu doriti sa fiti contactat telefonic va rugam sa precizati acest lucru in campul de mesaj atunci cand plasati comanda si veti fi contactat prin email. 
    Livram numai prin FAN CURIER, DPD CURIER si URGENT CARGUS. Livrarea produselor este posibila oriunde in tara, indiferent de locatie, sat, comuna sau oras. Timpul de livrare pentru fiecare produs comandat poate fi oferit doar de operatorul veromoda.ro dupa confirmarea comenzii.

    Taxele de curierat pentru livrarea produselor oriunde in Romania sunt in valoare de 16 RON. In cazul in care doriti ca livrarea produselor sa se faca in ziua de samabta se va aplica o taxa suplimentara de 6 RON la transport. Pentru coletele voluminoase (trolere mai mari de 50 cm, mese de joc, etc) se aplica o taxa suplimentara de 15 RON la transport.

    Conditiile de asistenta dupa vanzare pe care le acordam sunt: intermedierea in relatia cu curierul pentru posibile probleme legate de livrare (schimbare adresa, schimbare numar telefon, modificare ramburs), oferirea facturii sau certificatului pierdut de client, posibiltatea intarzierii livrarii (pastrarea coletului si livrarea la data dorita de client).

     

  8. Politica de retur

     

    1. Dreptul de returnare a produselor cumparate de la noi? Exista o lege (Ordonanta de Guvern nr. 34 din 2014) privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii) care te apara. Potrivit acestei legi, poti returna produsele cumparate online, fara sa invoci un motiv anume, in termen de 14 zile de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare) sau de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat), sau de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi)

      Noi ne conformam 100% si iti spunem ca in 14 zile calendaristice de la primirea produselor cumparate din magazinul online veromoda.ro le puteti returna si vei primi toti banii (mai putin cei de livrare) inapoi. 
      Lista mărfurilor nealimentare de calitate adecvată, ce nu pot fi preschimbate cu o marfă similară: articole din metale preţioase, pietre scumpe şi semipreţioase, ţesături din toate tipurile de fibre şi alte textile comercializate la metru (panglică, firet, dantelă etc.), lenjerie tricotată pentru adulţi şi copii (ex. bustiere, sutien, boxeri), costume de baie, slipuri, chiloţi pentru adulţi şi copii, inclusiv chiloţi pentru sport, articole pentru nou-născuţi şi copii de creşă, lenjerie de pat, articole de toaletă pentru femei, ciorapi, şosete, articole textile (feţe de masă, şerveţele de masă, şervete, batiste etc.), cosmetică şi parfumerie, mărfuri chimice de uz casnic, articole din mase plastice pentru prepararea şi păstrarea alimentelor, articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, pieptene, spelci, bigudiuri etc.). Totodata conform OUG 34/2014, produsele sigilate din motive de igiena si care au fost desigilate nu pot fi returnate (ex: dopuri de urechi, crema protectie solara, protectie dentara, periuta de dinti, casca de inot, tub snorkeling, etc ).

    2. Nu se accepta retururi pentru articole de lenjerie (In felul acesta ne asiguram ca nu vindem lenjerie intima ce a mai fost purtata)

    3. Termenul pentru returnarea produselor curge de la primirea produsului. In cazul in care ati comandat mai multe produse in cadrul aceleiasi comenzi, iar acestea va sunt livrate succesiv, termenul curge de la primirea ultimului produs, conform legii. 

    4. Clientul se obliga sa plateasca si taxele de curierat, pentru returul / schimbul produsului / produselor comandate. Taxele de curierat pentru un transport sunt in valoare de 16 RON. Banii ti se vor returna in maxim 14 de zile calendaristice de la momentul returnarii produsului.

    5. In baza art. 16 lit. e din OUG 34/2014, nu se accepta returnarea produselor care prezinta urme de purtare si care au un miros atipic impregnat in tesatura. In astfel de situatii sunt returnate produsele catre expeditor cu plata la livrare a tuturor taxelor de curierat incluse. Fiind incorecta returnarea produselor intr-o forma alterata, SC ACID LOVE SRL nu are responsabilitate in acceptarea acestora.

    6. Transport gratuit. Produsele cu transport gratuit fac subiectul acestei promotii atat timp cat nu sunt returnate (sau fac parte din comenzi returnate partial/integral). In caz contrar, transportul pentru returnarea produsului va fi oprit din totalul sumei datorate clientului. Produsele cu transport gratuit nu vor beneficia de aceasta promotie daca sunt o comanda de schimb.

    7. Nu aceptam retururi cu ramburs. Plata oricarui retur ce respecta termenii si conditiile veromoda.ro va fi efectuata dupa primirea si verificarea produselor returnate, si nu inainte prin plata la primirea coletului.

    8. Rambursarea banilor pe produsele returnate (inclusiv taxe de transport sau nu, dupa caz) se va face folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

    9. Pentru a vă exercita dreptul de retragere (de returnare a produselor) trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere de la noi de pe site; folosirea lui nu este însă obligatorie. De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru formularul standard de retur () sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Completarea formularului de retur, in orice forma aleasa, este obligatorie.

     

  9. Cum faci sa returnezi sau sa schimbi un produs? 

    1. In cazul in care produsul comandat initial nu mai este disponibil sau pretul de achizitie al produsului comandat s-a modificat intre timp, suma achitata pentru produs va fi restituita.

    2. Suna-ne la 0762646213, returul presupune inlocuirea unei marimi cu alta,nu inlocuirea unui produs cu altul.

    3. In cazul in care produsul primit prezinta vreo defectiune, acesta trebuie returnat catre noi in maxim 48 de ore de la primire.

    4. Daca produsul sau produsele achizitionate prezinta un defect de fabricatie, acesta poate fi returnat sau schimbat, fara nici un cost suplimentar. Noi vom plati transportul si vom returna intreaga suma de bani platita pentru acel(e) produs(e). Daca vrei banii inapoi, scrie-ne un email cu numele tau complet, contul IBAN si banca la contact@veromoda.ro.

    5. Clientul se obliga sa plateasca si taxele de curierat, pentru returul / schimbul produsului / produselor comandate. Taxele de curierat pentru un transport sunt in valoare de 16 RON. . Daca vrei banii inapoi, scrie-ne un email cu numele tau complet, contul IBAN si banca la contact@veromoda.ro.

    6. Singurul caz in care clientul nu este nevoit sa plateasca nicio taxa de retur sau transport, apare atunci cand produsul prezinta un defect de fabricatie sau nu a fost cel comandat de client. In acest caz ne asumam toata raspunderea si operam schimbarea produsului sau returnarea banilor in mod GRATUIT.

    7. Cand doriti returnarea unui produs exista doua modalitati:

      - putem chema noi un curier sa vina la adresa specificata de dumneavoastra pentru ridicarea sa (va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor in valoare de 16 lei) sau

      - puteti sa returnati dumneavoastra produsul prin curier sau posta la adresa Str. Boian 61 A, sector 4, Bucuresti (va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor care variaza in functie de modalitatea aleasa), fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

      Daca doriti schimbul produsului va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor in valoare de 16 lei platita pentru ridcarea produsului precum si o taxa suplimentara de 16 lei pentru livrarea sa catre dumneavoastra. In cazul in care va asumati dumneavoastra obligatia de returnare a podusului, putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

     

  10. Garantia produselor

    1. veromoda este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare. Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:

    a) corespund descrierii făcute de vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;

    b) corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;

    c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;

    d) fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

    Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de consumator. Vânzătorul nu este răspunzător de declaraţiile publice prevăzute la art. 8 alin. (1) lit. (d), în oricare dintre următoarele situaţii, dacă probează că: a) nu a cunoscut şi nu ar fi putut, în mod rezonabil, să cunoască declaraţiile în cauză; b) declaraţia fusese corectată la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare; c) decizia de a cumpăra produsul nu putea fi influenţată de declaraţiile publice în cauză.

    2.veromoda.ro ofera garantie de conformitate timp de o luna pentru toate produsele comercializate. In cazul produselor cu lipsa de conformitate veromoda.ro va ofera repararea, inlocuirea, reducerea pretului sau rambursarea contravalorii produsului.

    3. veromoda este răspunzător faţă de clientul sau pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele. În cazul lipsei conformităţii, clientul are dreptul de a solicita vânzătorului (veromoda) să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs.

    4. În cazul lipsei conformităţii, clientii au dreptul de a solicita veromoda înlocuirea produsului, fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; b) importanţa lipsei de conformitate; c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator. O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

    5.Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între veromoda şi client, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru client, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. veromoda nu va depasi perioada de timp stabilită de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul i-a adus la cunoştinţă lipsa de conformitate a produsului.

    6. Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; b) dacă veromoda nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă; c) dacă veromoda nu a luat măsura reparatorie fără inconveniente semnificative pentru consumator.

    7. Clientii au dreptul sa ceara garanţia produsului cumparat în scris sau pe orice alt suport durabil, disponibil şi accesibil acestuia, prin tr-un mail la adresa contact@veromoda.ro sau la numarul de telefon 0786 51 09 90.

    8. Produsul/produsele dumneavoastra nu mai beneficiaza de garantie atunci cand: dau dovada de uzura normala in urma purtarii, de purtare si folosire excesiva sau gresita si pentru alte scopuri decat a fost gandit, au rupturi, materialul s-a decolorat sau au aparut urme de uzura in locurile cele mai folosite, procesul de spalare si intretinere specific fiecarui produs nu a fost respectat, produsele au fost tinute in conditii de umiditate sau expunere la soare.

    9.Pentru acordarea garanţiei este necesară respectarea următoarelor instrucţiuni de intretinere, folosire si depozitare a produselor vestimentare si incaltaminte:

a) Intretinere: Obiectele vestimentare trebuie spălate conform instrucţiunilor de pe eticheta din interior.

b) Folosire: Evitaţi contactul produselor cu flacăra deschisa sau obiecte taioase.

c) Depozitare: Produsele trebuie depozitate in locuri ferite de soare si umiditate.

 

  1. Politica de solutionare a reclamatiilor

    Reclamatiile se pot face doar in scris si trebuie sa fie semnate si datate si pot fi trimise prin e-mail la adresa contact@veromoda.ro posta: la adresa Str. Boian 61 a, sector 4, Bucuresti.

    Pentru ca reclamatia sa fie valida si pentru a ne asigura ca putem rezolva sesizarea cat mai rapid si corect, este necesar ca aceasta sa cuprinda datele de identificare ale clientului, datele de contact (adresa, mail sau numar telefon) la care doreste sa primeasca raspunsul.

    Reclamatiile primite sunt inregistrate intr-un registru electronic cu urmatoarele date: numar de inregistrare, data, subiect, emitent, numar de telefon. Numarul de inregistrare ii va fi precizat si clientului in decurs de maxim 2 zile.

    Se pot transmite reclamatii fara a exista un termen maxim. Termenul maxim de rezolvare al reclamatei oferit de veromoda.ro este de maxim 15 zile calendaristice de la data sesizarii evenimentului precizand adresa la care doreste sa primeasca in scris raspunsul la reclamatia sa.

 

 

  1. Cod de conduita

    veromoda isi respecta clientii si se angajeaza sa ajute fiecare om sa isi aleaga produsul potrivit pentru scopul dorit, iar profesionalismul si amabilitatea sunt garantate. Pentru a obtine o copie a codului de conduita va rugam sa ne contactati la adresa de email contact@veromoda.ro sau lanumarul de telefon 0786 51 09 90.

     

  2. Calitatea serviciilor de hosting, erori de functionare, link-urile catre alte site-uri 

    1. Site-ul www.veromoda.ro este gazduit de serverele unei terte firme, asa incat SC ACID LOVE SRL nu este responsabila pentru eventualele erori aparute pe acesta.

    2. Compania nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi din magazinul sau online.

     

  3. Prelucrarea datelor cu caracter personal

    I. Termeni generali

    Confidentialitatea datelor este foarte importanta pentru veromoda.ro si dorim sa fim transparenti in ceea ce priveste prelucrarea datelor dumneavoastra personale. Ne respectam clientii si vizitatorii site-urile noastre si le respectam preocuparile legate de confidentialitatea datelor personale si a securitatii datelor.

    Politica noastra de confidentialitate si securitate este destinata sa va informeze cu privire la colectarea si utilizarea datelor dumneavoastra personale atunci cand utilizati site-urile noastre, pentru a ne asigura ca acestea sunt procesate in mod corect si protejate.

    Prin acceptarea politicii noastre de confidentialitate si a termenilor nostri de utilizare atunci cand va inregistrati pe site-urile noastre, sunteti de acord cu colectarea si utilizarea datelor dumneavoastra personale asa cum este descris in aceasta politica de confidentialitate. In plus fata de aceasta politica de confidentialitate, va rugam sa cititi termenii si conditiile noastre de utilizare pentru site-urile noastre. Prin acceptarea acestora la inscrierea pe site-urile noastre, sunteti de acord cu termenii si conditiile lor.

    In conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, drepturile dumneavoastra sunt: 
    - Dreptul la informare (identitatea operatorului, scopul in care se face prelucrarea datelor, informatii suplimentare) 
    - Dreptul de acces la date 
    - Dreptul de interventie asupra datelor 
    - Dreptul de opozitie 
    - Dreptul de a se adresa justitiei 


    1. Dreptul la informare 

    1.1. Cine este operatorul datelor dumneavoastra personale? 
    Compania SC ACID LOVE SRL este administratorul datelor dumneavoastra personale pe care ni le transmiteti si este responsabila pentru ele in conformitate cu legislatia aplicabila privind protectia datelor. 

    SC ACID LOVE SRL 
    Numar identificare fiscala: RO24356979 
    Numar Registrul Comertului: J40/14081/2008 
    Adresa sediu social: Bd. Alexandru Obregia nr. 36, bl 35 a, sc 1, et 4, ap. 64, sector 4, Bucuresti 

    1.2. Care sunt datele prelucrate? 
    Datele prelucrate sunt: numele si prenumele, adresa de e-mail, numarul de telefon, adresa de livrare a produselor comandate, contul bancar (doar în cazul în care doriți sa returnati un produs și sa va fie returnata suma într-un cont bancar).
    Prin introducerea datelor in formularul de creare cont clientul isi exprima acordul neconditionat ca datele sa fie incluse incepand cu acel moment in baza de date Acid Love. Refuzul de a oferi anumite date poate duce la imposibilitatea prelucrarii sau livrarii comenzii.

    1.3. Unde stocam datele dumneavoastra?
    Toate datele pe care le colectam de la dumneavoastra sunt stocate in Romania si nu sunt transferate si prelucrate intr-o alta tara. 

    1.4. Cine poate accesa datele dumneavoastra?
    Datele dumneavoastra sunt accesate doar de persoanele din cadrul companiei ACID LOVE si de anumiti colaboratori ai sai. Nu transmitem si nu vindem datele dumneavoastra in scopuri de marketing tertilor din afara companiei ACID LOVE. Partajam anumite date catre afiliati sub incidenta unui contract. Toate companiile care actioneaza in numele nostru sunt obligate contractual sa pastreze datele personale pe care le furnizam si sa le foloseasa doar pentru a presta serviciile pe care le solicitam sa le indeplineasca (firme de curierat, firme care presteaza servicii bancare). 

    1.5. Care este scopul pentru care se face prelucrarea datelor?
    Folosim datele pe care le-am colectat despre dumneavoastra pentru a va oferi serviciile noastre (pentru confirmarea comenzilor, expedierea si facturarea lor, furnizarea de informatii asupra comenzilor sau produselor) si informatii despre serviciile noastre (newslettere). 
    Newsletterele vor fi trimise doar dupa acordul explicit al clientului, prin bifarea sectiunii „Doresc sa ma abonez la newsletter”. Dezabonarea se poate faca oricand, apasand pe link-ul din corpul mailului primit „Pentru a va dezabona de la newsletter dați click aici”. Din acel moment compania va inceta folosirea datelor clietului pentru trimiterea de newslettere. 

    1.6. Cum protejam datele dumneavoastra?
    Administrarea si pastrarea datelor personale se realizeaza in conditii de siguranta si numai pentru scopurile pentru care clientul si-a dat acordul. Acestea sunt pastrate pe servere achizitonate de la companii specializate, sub stricta prevedere contractuala, si sunt protejate de acces fizic si la distanta limitat, fiind instalate in incinte adecvate tehnic si din punct de vedere al securitatii. Toate persoanele care au acces la datele cu caracter personal ale clientilor, au stipulate contractual obligatiile de a utiliza aceste date doar pentru scopurile pentru care clientul si-a dat acordul.

    2. Dreptul de acces la date, de interventie asupra datelor, de opozitie

    Toti clientii ACID LOVE ale caror date au fost prelucrate au dreptul oricand sa solicite informatii despre datele personale pe care le-am colectat, de a obtine rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, dreptul la notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale.

    Pentru a va exercita oricare dintre aceste drepturi puteti contacta Acid Love SRL la adresa de e-mail dpo@veromoda.ro. Toate cererile trebuie facute in scris, datate si semnate.

    3. Dreptul de a se adresa justitiei

    Daca aveti orice obiectie sau nemultumire in legatura cu prelucrarea datelor dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail dpo@veromoda.ro si vom veni in intampinarea dumneavoastra pentru a rezolva cat mai rapid problema. De asemenea, aveti dreptul de a va adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.


    II. Actualizari ale Policitii de confidentialitate 

    Exista posibilitatea unor actualizari ale Policitii de confidentialitate. Puteti gasi intotdeauna cea mai recenta versiune pe site-urile noastre. Va rugam sa verificati frecvent pentru a vedea daca exista modificari ale politicii noastre. De asemenea clientii vor fi notificati personal in cazul unor modificari semnificative.


    III. Contact

    Pentru orice nelamuriri sau intrebari va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail dpo@veromoda.ro si vom reveni cat mai curand posibil cu un raspuns. Toate cererile trebuie să fie semnate și datate.

  4. Politica de confidentialitate

    1. SC ACID LOVE SRL certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

    2. Garantam securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul nostru informatic. Aceste informatii vor fi folosite de catre companie pentru a trimite utilizatoarei confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale si promotii numai cu acordul sau prealabil. Aceasta poate solicita stergerea datelor din baza prin email la adresa contact@veromoda.ro.

    3. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, SC ACID LOVE SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de clienti: comunicarile comerciale, livrarea produselor si emiterea documentelor fiscale.

    4. Serverele pe care site-ul este gazduit sunt protejate de acces fizic si la distanta limitat, fiind instalate in incinte adecvate tehnic si din punct de vedere al securitatii.

    5. Depunem toate eforturile rezonabile, justificate comercial pentru a proteja datele cu caracter personal colectate, analizam noile tehnologii in domeniu si, atunci si daca este cazul, le aplicam in vederea upgrade-ului sistemelor noastre de securitate. De asemenea, infrastructura hardware si software utilizata de catre SC ACID LOVE SRL este periodic analizata in privinta securitatii.

    6. SC ACID LOVE SRL se obliga sa nu difuzeze unor terti datele personale ale clientilor, in afara de autoritatile in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau autoritatile in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii.

    7. Din cauza ca datele sunt transmise electronic, compania SC ACID LOVE SRL nu poate fi facuta responsabila de pierderea lor sau copierea neautorizata prin interceptare.

    8. La sesizarea utilizatorilor, aceasta va lua toate masurile si va pune la dispozitie toate cele necesare organelor competente abilitate sa rezolve acest tip de infractiune.

     

  5. Dispozitii finale

    1. Daca unul din numerele de telefon oferite nu este valabil, ne rezervam dreptul de a va anula comanda.

    2. Orice alta problema cauzata de produsele de pe www.veromoda.ro, netratata de nici un articol din pagina Termeni si Conditii, va fi notificată în scris către veromoda.ro la contact@veromoda.ro. Ulterior, ea se va solutiona pe cale amiabila in 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris.

    3. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism alternativ de rezolvare a disputelor, agreat de ambele parti, precum si Autoritatii Nationale de Protectie a Consumatorului.

    4. Fiind de acord cu termenii de utilizare a magazinului online www.veromoda.ro, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea site-ului in aceste conditii.

 

Copyright © Vero Moda 2018. Proiect realizat de Agentia de Publicitate Acid Love.